Subject: Rapla maakond, Kehtna vald, Järvakandi alev, Mäe tn ristumiskoha ehitamise teatis
From: "Siim Heinaste" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Thu, 26 Sep 2024 10:01:56 +0300

Tere,

Saadan ehitamise alustamise teatise.

Kas me võime soovitud kuupäeval töödega alustada?

Lugupidamisega,

Siim Heinaste

Projektijuht

+372 5345 3732

Mivo Ehitus OÜ

Tallinna maantee 3b, Rapla, 79512 Rapla maakond

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.mivoehitus.ee/> www.mivoehitus.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.